2012. január 1., vasárnap

7. Rész - Lisa

Másnap reggel, mint mindíg, bekapcsoltam a számítógépet, hogy első kézből értesüljek minnden politikai és sztáros pletykáról illetve hírről. Minden oldal tele volt az 'Adam Lambert barátnője' című hírekkel. Olyan pletykákat képesek elindítani... komolyan. Nem baj, ezzel eldöntöttem, nem olvasok többé pletykalapokat. Postás is meghozta az aznapi levél adagot, melyben ez állt, ismeretlen feladótól:
"Kedves Zoe!
Pontosan egy hét múlva, szombaton reggel tíz órakor legyél a repülőtéren. Érkezni fog hozzád egy Fekete kabátos, napszemüveges ember, Fekete kalappal.
Vár majd rád. LAM."
Elképedve néztem a levelet, ki az a LAM? Ad nem küldhette, hiszen nem is érkezett még meg Los Angelesbe. Na mindegy.. Lepakoltam a levelet az asztalomra, majd kétségbe esetten olvasgattam a kifizetetlen számlákat. Nővérem halála óta, semmi se olyan a farmon, mint akkor.
- Maria!! Gyere fel. - kiabáltam, Maria pedig azonnal ott termett.
- Mi a baj? - kérdezte.
- Sok számla... el kell adnunk a kis legelőn lévő állatokat. Most úgy is jó áruk van. Ha meglesz, akkor ki tudjuk fizetni a tartozást.
- Jajj Zé...
- Nem jajj, hanem muszáj.
- Nem akarod elküldeni egy stúdiónak a zenéd demo verzióját? Biztos dolgoznának veled..
- Itt, Ausztráliában? Itt nem lehet karriert csinálni... El kell menjek innen, de nem akarlak benneteket itt hagyni.
- Tudom. De te tudod.
- Igen, én.
Szerencsére másnap a csordát jó áron el tudtuk adni, így megmenekültünk a csődtől.
Csörgött a telefon. Adam volt. Bocsánatot kért, amiért annyi helyen az újságok címlapján vagyunk. Eldumáltuk az időt, mennie kellet a stúdióba.

Los Angeles, délelőtt 10:24
- Na mi van? Elmondtad már neki, hogy hiányzik? - faggatta Tommy.
- Nem... mi van ha.. mi van ha ő nem? Szóval érted... - Ad kétségbeesetten bámult Tommyra.
- Nem vagy jártas a szakmában... Akkor mondok neked valamit.. Szombaton visszamész hozzá!
- Mimimi??
- Kapott egy levelet... tőlem de tőled csak ő nem tudja. Egy kis meglepetés... Szerintem még jól is jön. Jó lesz végre boldognak látni valakivel, aki még szeret is téged.
- Szeret? - csodálkozott el Adam.
- Volt rólad szó úgy négy napja.
- És mit mondott?
- Ha öt nap múlva meglát a repülőtéren, te is tudni fogod, nyugi.
- Az még sokára van...
- Elkésünk a stúdióból.
Adamék kocsiba pattantak és elindultak.

Taylor farm, Ausztrália. este 9:24
Magányosan néztem a csillagokat a teraszon, unalmamban magamba beszéltem. Vagyis nem magamba, hanem Beckynek, csak őt nem láttam, majd csak hirtelen a semmiből bukkant elő, és kijelentette hogy mindent sikerült hallania.
- Hiányzik? - kérdezte Beck.
- Igen, de olyan fura.
- Hidd el, megéri. Tommy azt mondta, mióta ide jöttek Ad megváltozott. Miattad. Megbolondítottad, szeret téged.
- Szeret? - kérdeztem.
- Majd meglátod..
- Mi? Egy hónap múlva.. - Beck nem mondhatta el neki, hogy Adam már 5 nap múlva itt lesz, feltünő lett volna.
- Értem.. akkor te se tudod kitől jött a levél...
- Nem. - mosolygott.
- Azt mondta Tommy, hogy Adam úgy gondol rád, mint egy nőre. Megbecsül téged. De a többit majd később...
- Na jól van. Ha sikerül betörni egy vadlovat és eladni, abból is lesz elég bevétel. Elkezdem, te pedig majd folytatod. Rendben?
- Igen.
Lesétáltunk, én elindultam a vadlovakhoz, hogy kiválasszam melyikkel szeretnék dolgozni.Figyelmetlenség miatt, pár ló szépen átgázolt rajtam. Maria utánam futott, eltört a csuklóm. Mondtam magamba, már csak ez kellett nekem. Az orvos azt mondta, hogy egy hónap és a csuklóm rendbe jön. Viszont így nem tudom folytatni a munkát se..
- Van valahol fájdalom csillapító?
- Igen, a konyha polcon a hátsó dobozban. - mondta Beck.
- Oké...
Nagy keresgélés közepette találtam egy fotót nővéremről, Lisáról. Azonnal elkapott a sírógörcs. Felszaladtam a szobámba, bezárt utánam minden létező ajtót.
- Mi a baja? - kérdezte Beck Mariat.
- Nem tudom, de biztos nem az, hogy fáj a keze.
Becky és Maria felmentek az emeletre, kérdezgették hogy mi bajom van.
- Zé.. mi a baj? Segítünk...
- Nem tudsz!! - kiabáltam.
- De mi a baj? - kérdezte kétségbe esetten Maria.
- Lisaaaa! - ordibáltam, majd levertem az asztalomról az üveg keretes fényképeket. Elég hangos volt mikor eltörtek.
- Figyelj.. most mi lemegyünk. Gyere le te is. Kérlek.
- Neeeem! - még mindíg csak sírva ordibáltam
Maria és Beck lesétáltak közben beszélgettek.
- Adam mellet elfelejtette az összes gondját. Felszabadultabb volt. Alig ment el 4 napja, és máris ilyen.  - monda Maria.
- Két nap és visszajön hozzá, de jobb ha felhívom.
- Rendben.
Becki elindult a telefonhoz, felhívta Adamet.
- Szia. Van egy kis baj...
- Szia! Zoeval van valami? - kérdezte Adam, kissé elképedt hangon.
- Igen... a nővére.
- Jajj.. még bírjatok ki két napot, menni fogok. De tudja hogy én leszek az?
- Nem, nem tud semmit, ezért is fog neked nagyon örülni. De most nem tudom mit kezdjek vele...

3 megjegyzés:

  1. összejönnek! ^^ nagyon annak néz ki! jaj Zoé még bírj ki 2 napot :D Adam ide jön majd és akkor.. I'm here for your entertainment! xD najó én csúnyára gondoltam, de ez is megteszii :$ várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Jájjj ez nagyon izgi...!!!! Tuti együtt lesznek.Annyira jóóóóóó :) Várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés