2012. január 7., szombat

12. Rész - Paparazzók, stúdió és Gaga

Reggel 8:12

Összepakoltam a cuccaimat, kilencre várnak a stúdióba. Soha nem izgultam még ennyire. Ad próbált nyugtatni, hogy csak beviszem a cuccot, megnézik meg ha kell énekelek nekik és ennyi. Beültünk a kocsiba, fél óra alatt oda is értünk. Mike és Josh vezetik a stúdiót, épp akkor érkeztek mint mi. Be is hívtak, Adam is jött. Odaadtam a demóimat de előtte megbombáztak a kérdésekkel.
- Milyen stílusú zenék? - kérdezte Josh
- Pop, Rock és RnB. - próbáltam nyugodtnak látszani, de egyáltalán nem voltam az.
- Tudod mi bajunk van az RnB-s zenészekkel?
- ??? - faképpel bámultam rájuk.
- Az, hogy csak playbackről énekelnek. Mindent. Szóval énekelned kéne.
- Nem gond.
- El fogtok ájulni, nagyon nagy tehetség. - mondta Ad.
Ezzel elkezdtem énekelni, a Who You Are című dalom. 2 éve lett felvéve, egy stúdióban, haverom jóvoltából. Mikor végeztem kiküldtek, végig hallgatták az összes demó dalt. Addig beültünk Adammel egy kávézóba.
- Ha nem válik be az a terv, akkor elindulok az Idol következő évadában. - mondtam.
- Szó sincs róla. - ellenkezett Ad.
- De, miért?
- Én nem szeretném. Menni fog, nyugi. Gyönyörűen énekelsz minden stílusban. A rock a legjobb, ne aggódj.
- Jól van. - ezzel elfogyasztottam a kis sütim.
Fél óra múlva csörgött a telefon, hogy eldöntötték mit kezdenek velem. Visszasétáltunk, Mike nagyon mosolygott. Nem tudtam, hogy mi lesz, arcról nem tudok olvasni.
- Hát Zoe... megvan, benne vagy a csapatban! - monták.
Örömömben ugrálni kezdtem és Ad nyakába ugrottam. Végre valami ami nem kudarccal végződik.
- Más is van még, várj egy picit. - mondta Mark.
- Jajj, mi?
- Az egyik demóból készítünk egy klippet. Utána nekiállsz az első saját albumodnak.
A szemem könnybe lábadt, meg se tudtam szólalni. Adamnek igaza volt.
- Ilyen hamar?
- Igen, mi egy nagy cég vagyunk, belőled pedig mindenkinél jobb énekes lehet. Persze ha akarod. - mondta Josh.
Ugráltam, hogy mondhatnék egy ilyen ajánlatra nemet? Megbeszéltük a részleteket, kiválasztottuk a dalt, egy piciit változtattunk rajta. Nem sokat, mivel úgy jó volt, ahogy elvittem. Csak este értünk haza, de így is csak a mai napról dumáltam. Rettenetesen örültem. Holnap pedig felkerül a dal a saját YouTube csatornámra. El se hiszem.
- Kezdesz már magadhoz térni? - kérdezte Ad.
- Iggen.- kiabáltam fel.
- Majd belejössz a dolgokba. Fellépések, műsorok, interjúk. - mosolygott. Látszott rajta, hogy nagyon örül nekem.
- De te segíteni fogsz. - ránéztem, mikor dübögtettek az ajtón. Rég nem látott Tommy volt az. Jó volt megint találkozni vele, de Ad elfelejtett beszámolni róla, hogy kidobta a barátnője és kirúgta a lakásból, ezért most itt fog dekkolni.
- Hát ez a helyzet Zoe. Bocs, hogy elfelejtettem szólni. - közölte Adam.
- Jól van na. Akkor most már ketten fogtok nekem segíteni. - mosolyogtam.
- Nekem jó. - mondta Tommy.

Reggel 8:13

Elindultam a fürdőbe, ahol Tommy nagyba festette a körmét.
- Huuh.. bocsi, ezt még meg kell szoknom. - mondtam.
- Mit? Hogy én is itt vagyok?
- Igen. De nem gond. Mikor végzel?
- Most. Mennem kell. Ma vidámparkba megyünk a srácokkal. - sietett el. Most már értem mire volt ez a nagy köröm festegetés.
Kiszóltam Adamnek, hogy lezuhanyzok.
- Várj meg, megyek veled! - kiabált utánam.
Alig telt el pár perc, utánam rohant. Közös pancsi Adammel. Tele töltöttük a kádat vízzel, csináltunk nagy habot. Már az egész fürdő tele volt vele. Nagyon jól elhülyültünk ott két órát. Persze közbe volt minden. Puszi,pacsi,csók... És megtörtént a nagy dolog. Arról volt szó, nem sietjük el, de ez lett belőle. Észre se vettük, hogy ilyen gyorsan eltelt. Adam megígérte, hogy elvisz kocsit venni.

11:35 Ford autóbolt

- Annyi kocsi van... mind tetszik. - nyafogtam.
- Akkor választok neked. Mindenképp fekete kell, sötétített ablakokkal.
- Eddig oké... Akkor tudod mit? Legyen a második kiszemelt. Ami belül is tök jól néz ki és nekem pont elég.
- Na, ugye hogy nem is volt olyan nehéz választani? - kérdezte.
- Igen.
Megvettük a kocsit, estére már vezethetem is. El sétáltunk a közeli parkba. Próbáltunk valami nyugis helyet keresni, ami majdnem sikerült is. A paparazzókat ugyanis még mindig nem sikerült megszoknom.
- Van mogyoróm... ott egy mókus. Add oda neki. Ha meglátja nálad, egyből ide fog jönni. - mondta Ad.
- Ohh.. adhatod.
Elővettem, kiraktam a kezem. A mókus egy kis nézelődés után odajött a pad szélére és elvette a kezemből.
- Milyen barátságos. - nézegettem ahogy evett.
- Ezek már megszokták. Minden nap ez megy. Legalább van mit enniük.
Mosolyogtam. Váratlanul Ad megcsókolt. Eddig még nem volt nyilvános csókunk. Ezzel holnapra tele lesz az újság, de nem bánom és Ad se. Felvállaljuk magunkat. Így is sejthették már a dolgot. Nem baj. Jó lesz így. Röhögtem majd megszólaltam:
- Rossz fiú vagy Ada.
- Tudom! - röhögött Ad. Hirtelen eszembe jutott, hogy engem két órára várnak a stúdióba. Megbeszéljük a részleteket. Biztos vagyok benne, hogy egy nap alatt, mindent elintéztek. Most jönnek majd a meglepetések.

Ad elvitt, viszont ott is kellet hagynia, mert neki délután fotózása lesz. Azt mondta értem jön, ha nem találnék haza.
Beléptem a stúdióba és a nálam legutálatosabb énekes ácsorgott ott, Lady Gaga. Szörnyen rühellem a csajt.  Szerintem ezek után se lesz ez másképp... De legalább ne a zöld parókája lenne rajta...
- Hali Josh. - köszöntem. - Szia mindenkinek.
- Ohh, szia. Zoe vagy, ugye? - kérdezte Gaga.
- Igen. - fapofával néztem rá. Még csak most találkoztunk, de nem szimpi.
Josh suttogva oda szólt Marknak.
- Szerintem a két csaj nem fogja bírni egymást...
- Pedig muszáj lenne.
Mark behívott, megmutatta a holnapi programot. Reggel 7:00: CBC Tv reggeli műsorában debütál a 'Who You Are' dalom. Ebből lesz az első klip is. 11:30: Helyi rádió interjú. Azt még valahogy túlélem. Délután 3:00: megbeszélés. Este 9:15: The Night Show fellépés. Jesszus.
- Ez mind holnap? - kétségbeesetten kérdeztem.
- Igen, majd belejössz. Óriási sztárt faragunk belőled. - biztatott Josh.
- Hát-hát köszi...
- Nyugi már. Csak 2-3 hét és vége a sűrű napoknak. - mondta Mark.
Gaga betoppant hosszú zöld parókájával. Készül az új dalával, amiből már csak egy kevéske van hátra.
- Menjek haza vagy ráértek most? - kérdezte.
- Pff..- mérgelődtem.
- Zoe! - szólt rám Josh. - Gaga, te meg holnap gyere vissza.
Azzal megfordult és kitopogott Zöld magassarkújában.
- Nem akarok vele jópofiskodni. - mondtam.
- Akkor mit akarsz? - kérdezték.
- Jobbnak lenni nála.
- Értem. Szereztünk neked bandát. Pontosabban Adam bandáját. Holnap velük fogsz zenélni. Szerencsére gyorsan tanulnak, így már csak ma este próbálni kell. De ha nem akarod, akkor vissza mondhatunk mindent.
- Jajj nem. Meg ne merjétek tenni.
Az esti próba után hulla fáradtan értem haza. Csak bedőltem az ágyba, már a kocsi sem érdekelt annyira, reggel úgy is Adam visz majd el.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett *-*
    Valamiért jobban tetszik ez a nagyvárosi helyszín, mint a tanya :DD Jó ötlet volt beletenni Gagát :DD Zoéból sztár lesz *-* Imádom, várom a kövit :D <3

    VálaszTörlés
  2. Gyóóó...de gyorsan mennek a dolgok :) Jó lett újabban :D Végre megvolt az 1. alkalom :P Cukik együtt :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem az nem az első volt... xdd UGYE VIVIEN? :D

    VálaszTörlés
  4. amúgy meg jó lett :D Nem bírok betelni vele x3

    VálaszTörlés
  5. az csak egy 'fél majdnem' volt. xd

    VálaszTörlés
  6. ja mert közben bealudt, neeem? XDDDDDDDDDDDDDDDD epicLOL :dd

    VálaszTörlés