2012. január 28., szombat

20. Rész

- Köszi hogy mehetek... de várj! Van egy ötletem. - kiabáltam.
- Mégis mi? - kérdezték.
- Gaga ihlette dal. Csak neki először és utoljára. Azt mondta semmi vagyok hozzá képest, hát majd meglátja, hogy ez nem igaz.
- De elszánt lett valaki. Mennem kell, sok sikert holnapra. Sziasztok. - köszönt el Dave majd hazament.
Gyorsan leírtam a dallal kapcsolatok ötleteimet, közben még született pár új. Fél óra múlva már aludtam, holnap nagy nap lesz.

Reggel 8:23

Egy nagy stúdióban vagyunk, ahol sorozatokat, filmeket és kisfilmeket készítenek. Most videoklipet. Tele van érdekes helyszínekkel. Sikerült megtalálnom a szobarész amit mi rendeztünk be. Irány a smink, meg az egyéb kis dolgok. Ideges voltam, a sebem megint fájni kezdett, így fél órát csúsztunk, meg kellet várni mire hat a fájdalom csillapító. Már rosszul indul a nap, nem tudom hányszor fogunk még emiatt leállni emiatt, de nem tehetek róla. Végre sikerült elkezdeni, ha minden igaz a mai napot itt fogom tölteni. Illetve fogjuk. Először egy helyen a székben ülve kell végigvenni, utána a vokálok, azután pedig újra az egészet csak úgy, hogy mindent másképp csinálok. Adam ott volt és segített, ami nagyon jól esett. Estére már nagyon fáradt voltam, pedig még mindig volt egy kör hátra. Azt hittem, hogy a mögöttem lévő ágyra ledőlök és el is alszok.

Este 11:02

Összesen háromszor tartottunk szünetet csak miattam, amivel 2-3 órát sikeresen csúsztunk, persze mindenki azt mondta, hogy 'Nem baj!' Tudom, hogy nem örültek neki... Miután megnéztük a felvételeket mindenki összepakolta a kis cuccát, raktam kívül. Én ugyan is aludtam, a klipben szereplő kis ágyikón. Nem bírtam tovább, nagyon lefárasztott a nap. Már mindenki összepakolt és hazament, kivéve engem és a srácokat. Ott aludtam, összehúztam magam egy kis kupacba és fel nem lehetett kelteni, pedig próbálkoztak. Lassan éjfél, haza kéne menni.
- Na most mit akarsz csinálni? - kérdezte Tommy.
- Felemelni, berakni a kocsiba és hazavinni.
- Benne vagyok. Én vezetek.
Adam az ölébe kapott, Tommy hozta a cuccokat. Ad berakott a kocsiba, fejem az ölében volt és Tommy vezetett.
- Jó, majd holnap folytatjuk... - motyogtam álmomban.
- Hát ez meg mi volt? - kérdezte Tommy.
- Alszik de beszél. Szokott ilyet, amikor nagyon fáradt.
- Akkor nincs gond.
Mire haza értünk, Beck az ajtó előtt ücsörgött, mivel még nincs a lakáshoz kulcsa. Még jó, hogy jöttünk. Mindenki nagyon fáradt volt, csal leraktak az ágyra, Ad mellém feküdt, Tommy és Becky pedig elvonultak a saját kis szobájukba. Észre se vettem, hogy már ez már a saját ágyam és Adam mellett vagyok, pedig szorosan átölelt majd elaludt.

Reggel 9:31

- Jó reggelt Zoe. - keltett Ad, szokás szerint.
- Ümm... még alszok.
- Nem akarsz ma ruhát próbálni holnapra?
- Fáj a sebem. Alszok. Csend. Jó éjszakát.
- Akkor majd délután.
- Jól van na. Megyek. Csak még 5 percet kérek.
- Neked öt perc alvásra sose elég. Lemegyek, csinálok reggelit.
- Megyek, megyek. Összeszedem a szennyest mindenhonnan.
Ad lement én pedig nekiálltam összeszedni a ruhákat, amik mosásra fognak várni. Épp Beck szobájából jöttem ki, nem találtam ott a csajt. Vállat rántottam és benyitottam Tommy szobájába, hogy onnan is kipakoljam a ruhákat. Úgy érzem rosszul tettem, de legalább Beckyt megtaláltam. Sikerült rajta kapni őket, amire egyáltalán nem is számítottam.
- Nem láttam semmit! - mondtam, majd becsuktam az ajtót.
Ad épp akkor sétált fel, kérdezte mi a baj.
- Semmi, de nem ajánlom hogy megzavard őket.
- Mi? Tommy és Beck?
- Igen. Uhh, elment az étvágyam.
- Akkor ez Tommynál csak egy reggeli kaland lesz.
- Biztos? - kérdeztem.
- Ismerem.
Lesétáltunk, bepakoltam a mosógépbe. Megfogtam a laptopot és folytattam a tegnapi munkám. Beck és Tommy leballagtak az emeletről, leültek enni. Hirtelen csend lett. Én még mindig a gép előtt, a többiek pedig ettek.
- Elhoztam a gitárod amit kértél. - megszólalt Becky.
- Köszi.
- És amit az előbb láttál nem komoly.
Ránéztem Beckyékre.
- Nehéz napom volt, mind ketten elfáradtunk és találkoztam tegnap Robbal, aki közölte hogy látni se akar. Szép, nem is én szakítottam. Maria pedig hozzám se szólt, még mindig nem hiszi el a dolgot.
- Én pedig... fáradt voltam. - tette hozzá Tommy, mire nevetni kezdtem.
- Oké, ki mászott rá kire először?
- Én. Ismersz. - jelentette ki Beck. - Utána ő.
- Jól van, elhiszem.
- Vannak már ötletek az albumhoz? - kérdezte Ad.
- Vannak. Holnap megyek be a stúdióba.
- Megmutatod az ötleteket meg a dalokat? - kíváncsiskodott.
- Haa, persze. Te se mutattad meg még a Trespassing dalait. Blee.
- Ó, hogy tudtam hogy ezt fogod mondani. Akkor nem is mehetek holnap veled?
- Nem. Csak a gitárom jön.
- De..
- Nincs de!
- Észre vettétek, hogy 8 hónap van a szülinapomig? És akkor jöttetek össze. Szóval nagy buli lesz! - jelentette ki Tommy.
- Igen, tudjuk. Nem megyünk ruhát nézni?
- Majd délután.
- Oké, addig legalább van időm gondolkozni.
- Zé, gyere egy picit ki. Van fagyi is. - mondta Beck.
- Mit akarsz?
- Beszélgetni.
Kimentünk a medence mellé, Beck azonnal el is bőgte magát.
- Mi a baj?
- Az, hogy nem csak Maria küldött el, hanem magamtól is jöttem.
- Ezt tudom, mondtad.
- De Rob...
- Mi van vele?
- Nem mondtam el, hogy miért dobott, és amúgy majd elköltözök nyugi.
- Tudod, hogy mindenben veled vagyok és segítek, de mondd már el mi a baj!
- Na, szóval azért dobott ki Rob, mert megtudta hogy terhes vagyok. Ez volt 4 hónapja. - Becky megint elbőgte magát.
- Nem igazán értem.
- Annyira kiborult, hogy megvert, a rendőröknek kellett leállítani. Ezután a kórházban kötöttem ki, ahol elmondták hogy elvesztettem a kicsit. Nincs ennél rosszabb, mikor ezt mondják neked.
Megöleltem, ő pedig csak sírt és sírt.
- Hallod, erősnek kell lenned. Együtt mindent megoldunk majd. Tudod, mint régen.
- Próbáltam, itt volt rá három hónap és nem ment.
- Mert egyedül voltál, de most már itt vagyok én is. Sikerülni fog, tudom.
- Annyira rossz.
- Tudom. És nem költözöl sehova, szépen itt maradsz. Elég nagy a lakás, elférünk.
- Biztos? - szipogta.
- Hazudnék én neked?
- Akkor jó.
- Majd találunk neked egy helyes pasit, aki szeretni fog és vigyáz rád.
- Olyan nincs.
- Melátjuk. Tommy és Dave jósolnak majd neked.
- Te vagy a legjobb Zé, köszi.
- Ugyan már. És jössz velünk ruhát nézni, te is kapsz valamit. Utána meg csapunk egy csajos estét. Mozi stb... Benne vagy?
- Benne. Mikor nem?

3 megjegyzés:

  1. Újabb jó rész :) Ad olyan cuki tud lenni Zével :D meg nélküle is :D Grat! ;)

    VálaszTörlés
  2. Helló!!!
    :)
    Adam tényleg mindig cuki!!!! Jó lett ez a feji is :)
    Alexa

    VálaszTörlés