2011. december 28., szerda

4. Rész

A fiúk számára korán volt, nekem viszont már a nap rég elkezdődött. Eszembe jutott, hogy tegnap nem fejeztem be a kerítés javítását, és még Adamék furgonja is ott van. Felkaptam a szerszámokat, kocsiba ültem Adammel.
- Messze van? - kérdezgette elég sűrűn, mire csak anyit tudtam válaszolni, hogy - Nem. Ugyan úgy mint tegnap, két kilométer. Ilyenkor mindíg elmosolyodott. Nem tudom, hogy mi tetszett neki annyira, de ahányszor megkérdezte, annál lassabban haladtunk. Mikor odaértünk előszedtem a kis szerszámos ládát és helyretettem néhány vezetéket és a hűtővizet is kicseréltem.
- Wao.. te ilyet is tudsz?
- Farmon élek 20 éve. Néha az állatorvos szerepét játszom, van hogy kocsi szerelő vagyok meg gazdálkodó is tudok lenni ha kell. A gimit ott kellett hagyjam, anyukám és a nővéreim miatt. De a többit tudod...
- Szuper. Én csak énekelni tudok. Még lovagolni se.. - célozgatott Ad.
- Ha gondolod, délután ráérek.
- Délelőtt miért nem? - csodálkozott.
- Roy-t állatorvoshoz kell vinnem. Van jó néhány bolhája...
- Értem.
Adam abban a pillanatban ahogy kimondta a szót, hogy 'Értem' a kis üveg olaj a ruhámra borult. Egyből elkezdtem káromkodni.
- Hogy lehetek ilyen szerencsétlen? - kérdezgettem magamtól.
- Azt hiszem, hogy a kocsiban van egy pár ruha és ing is.. ami csak kell. - ajánlotta fel Adam.
- Nem kell, mindíg van nálam egy pót felső, az ilyesmi balesetekre.
Odamentem a kocsimhoz és hevesen kutatni kezdtem.
- Ömm... mégis kellene az az ing. - mondtam, majd elpirultam.
- Még jó hogy itt vagyok. Tessék.
Azzal a kezembe nyomta a kék, rózsaszín és fekete kockás ingét.
- Ebben volt a fotósorozatod.. miért pont ezt?
- Mivel csak ez van itt... meg egy dzseki.. ja, meg még egy fehér kivágott póló, de gondolom ezek nem kellenek. Ezt legalább be tudod gombolni.
- Jójó... csak fordulj el...
- Miért? A fák bezzeg láthatnak.
Adam megfordult én pedig nyugodt szívvel cseréltem le az olajos ruhámat.
- Kész vagyok. Kicsit nagy.. - panaszkodtam el magam, de mit tehettem volna. Ő egy 190 cm magas ember, én meg csak 175.
- Megvárod míg megcsinálom a kerítést vagy visszamész?
- Megvárom. Még a végén eltévedek itt.- mondta. Fogta a fejét és körbenézett. - Ez mind a tiéd?
- Mostmár igen... Látod a kis tavat? Arra nem mentünk tegnap. A nagy fa mögött van egy kút, ott van a babám is. Elástam alá. Hogy majd ilyenkor előszedjem szegényt, és csak a jóra gondoljak. De a baba helyett jöttél te. Még egy teljes hétig itt leszel. Addig te emlékeztetsz a jó dolgokra, jó? * Miket beszélek? Jajj... *
- Rendben! De a kerítéssel mi lesz?
- Jajj. Tényleg.
Azzal nekiálltam a kerítés megjavításának. Fél óra múlva végeztem is, így hazavittük a kocsit is.
- Beck... elmentem az állatorvoshoz.
- Oké, de ahogy látom Roy nem akar menni! - jelentette ki Becky.
- Merre van? Royy!!!
- Hát... a lovaknál. Tommyval. Nagyon összebarátkoztak.
- Lehet, hogy Tommy megtalálta az igaz szerelmét. - kuncogott Adam, mikor Tommy épp hozta Roy-t.
- Ha-ha-ha. - gúnyolódott.
- Úgy látom, Roy imád téged Tommy. Akkor most muszáj leszel elkísérni minket az állatorvoshoz.
- Mi baja van? - kérdezte Tommy.
- Bolhás. Jujj, nem szóltatok neki, hogy ne simogassa?
Mecky és Maria elmosolyodtak majd el is mentek.
- Akkor pláne hogy jössz. Veszünk neked valami bolha elleni spray-t.
- Köszi lányok, hogy figyelmeztettetek... viszketek.
Tommy a két órás utat végig panaszkodta. Mire visszaértünk megint csak besötétedett. Négy órányi vezetés is sok, és igen, a város két órára van innen. A kormány mögött pedig majdnem elaludtam. Kiszálltunk a kocsiból én pedig letettem magam a teraszon lévő hinta ágyra. Hajnali háromkor arra keltem, hogy valaki idézőjelben 'gitározik'. Nem nagyon sikerült neki, gondoltam ez nem lehet Tommy. Odamentem a garázshoz és ott találtam Adamet.
- Hát te? - kérdeztem, mire bohókásan válaszolt.
- Csak gitározok. Vagyis próbálok. Mert nem tudok, de ez inkább Tommy szerepe.
- Értelek. Nem vagy álmos?
- Nem. Los Angelesben csak most van reggel. Tegnap reggel.
- Hát igen... de majd úgy 6 óra múlva bezzeg álmos leszel.
- Nem nem. Hat óra múlva csak dél lesz. Vagy mi...
Elröhögtem magam és ő is nevetett velem.
- Nem jössz be? Mindjárt elalszok, reggel pedig korán kelek. - kérdeztem, mire felállt és együtt besétáltunk.
- Mikor kelsz?
- Reggel hatkor, csak mint mindíg.
- És mi a program holnapra?
- Hát... nem tudom. Valószínű hogy folytatom a kerítés javítását, de lehet hogy ki viszem nővérem lovát egy körre. Régen volt már kint...
Ekkor Becky kisétált Tommy szobájából, mire mind a ketten csodálkoztunk. Adam megszólalt:
- Tommy, neked barátnőd van!
- Tudom. - válaszolta - De nyugi már. - ezzel elmosolyodott - Csak kártyáztunk.
- Tudtátok hogy Tommy király a Fekete kártyában? Háromszor is megvert, pedig errefelé én vagyok a legjobb. - szomorkodott Beck majd lesétált.
- Na jól van fiúk. Én alszok egy kört, aztán majd meglátjuk mi lesz reggel.

4 megjegyzés:

  1. ÚÚ ez is isteni lett :) Várom a folytatást! ;)

    VálaszTörlés
  2. Helló!
    Csatlakozom az előttem szólóhoz!!! Isteni az írásod!!! Olyan humoros és romantikus egyben!!!
    Alexa
    Nálam is fent van a friss, nézz be!!!

    VálaszTörlés