2012. március 4., vasárnap

25. Rész - Új családtag

Másnap reggel görcsben állt a gyomrom, a stúdió előtt a kocsiban vitatkoztam Becky-vel.
- És ha ő is ott van? - kérdeztem.
- Akkor ott van.
- De-de...
- Zoe, nincs vita. Ez életed lehetősége, hogy megmutasd magad, de te egy hülye és irigy nő miatt eldobod magadtól? Nem vagy normális. Kiszállás! Megmondtam, hogy veled leszek és nem hagylak egyedül. Legalább végre hallhatom azokat a csodás dalokat.
- De akkor egy percre se mész el. Nem engedem.
- Nyugi már.
Kiszálltunk a kocsiból, ma Katy Perryvel stúdiózok. Bemutattam Mark-nak és Josh-nak Beckyt. Beck persze majdnem elájult, hogy a kedvenc énekesnője áll előtte. Az arca már nagyon vörös volt, mikor váratlan vendég érkezett. Benyitott az ajtón, mikor meglátott csak annyit mondott:
- Hát te meg hogy a fenébe kerülsz ide? Nem lemondtátok?
Becky felállt a székből, odament hozzá.
- Te lennél Lady Gaga? - kérdezte Beck.
- Igen, kell egy autogram?
- Hmm... még sose hallottam rólad. Mondanál dalokat? Hátha ismerős lesz valamelyik..
Gaga olyan mérges lett, hogy pöffeszkedve fogta magát és kisétált a szobából.
- Mondtam, hogy elintézem. - nevetett Beky.
- Úgy is visszajön, nem adja fel ennyivel. - mondtam.
Neki is álltunk a munkának. Katy-nek megmutattam egy csomó dalt, hogy szerinte mit lenne érdemes feltenni a lemezre. Gyorsan eltelt az idő, már mindenkinek megvan a személyes kedvence. Miután végeztünk, kiültünk a várakozóba beszélgetni, szép nagy helyiség.
- Köszönöm, hogy eljöttél ma velünk stúdiózni.
- Ugyan már. Szívesen jöttem, úgy sincs dolgom mostanában.
- Becky, mennünk kéne.
- Kár. Holnap is jöhetek?
- Én megyek is. Sziasztok, Zoe neked meg sok sikert. - köszönt el Katy.
- Szia. Nem, holnap én se jövök. Ma hazaviszem az anyagot és kikérem Adam véleményét. Aztán összerakom a dalokat és egy hét múlva újra itt. Ez a terv.
Beültünk a kocsiba és hazamentünk. Otthon Adam szülei fogadtak minket, jó volt újra látni őket. Leila mindig nagyon jól néz ki, Neil meg hozta a szokásos felnőtt gyerek formáját.
- Igazából azért jöttünk, mert hoztam neked valamit Zoe. - mondta Leila.
- És én örülni fogok neki? - kérdezte Ad.
- Ha már beszéltetek róla és igent mondtál, akkor biztosan.
- És mit? - kérdezgettem.
Leila kikísért a kocsihoz és a hátsó ülésről kivett egy nagy dobozt, amiben egy takaróba bugyolált kutya volt. Egy husky, pont amilyet szerettem volna. Szegényt az utcán találták tegnap este. Még mindig félt és reszketett szegény. bevittem a lakásba, a fiúk pedig kíváncsian kérdezgettek. A dobozt letettem a földre és kivettem belőle a drágát.
- Zokny lesz a neve. - mondtam.
- Aranyos. Gondolom meg is akarod tartani. szólt hozzá Ad.
- Még szép. És te is meg akarod tartani. Meg Tommy is. De főleg én. Most pedig mehetünk a boltba.
- Legyetek jók, sziasztok. - Leiláék el is mentek.
Zokny megrázta magát és körbefutotta az egész nappalit. Fürgén rohangált ide-oda, mire el tudtam kapni, el is fáradtam.

19:36

Hazaértünk, rengeteg dolgot vettünk a kutyának. Indulás előtt fürdésre nem volt idő, így most felmentünk a fürdőbe és lezuhanyzott végre. Csupa sár és kosz volt. Lent Ad és Tommy kipakoltak, Zokny úgy ette a kajáját mintha életében először enne ilyet. Jó volt látni, hogy tetszik az új helye. Fél óra múlva már szunyókált a helyén. Fél tizenkettő. Eszembe jutott, hogy a kádat ki kéne mosni. Majd reggel. Leültem Zokny mellé, neki dőltem a falnak és elaludtam. Hajnali háromkor Tommy sétált le az emeletről, észrevette hogy égve maradt a villany a nappaliban. Szétnézett a szobában, mikor észrevett hozott egy takarót és betakart vele. Lekapcsolta a villanyt majd visszament.

Reggel 8:00

Felébredtem. Tommy előttem ült, Zokny pedig Adam ölében volt, kint a medence mellett.
- Jó reggelt. - köszönt TJ.
- Ömm... neked is. Kényelmetlen itt. Áh, elültem a lábam. Itt se alszok többet. - panaszoltam.
- Hát, tudod fel akartalak vinni, de olyan aranyosan aludtál itt. Nem akartalak felébreszteni.
- Pedig igazán felkelthettél volna. Most egész nap szenvedni fogok. Becky merre van?
- Alig tíz perce ment el.
- Hova? - kérdeztem.
- Nem tudom. Már hetek óta eljár ide-oda. Majd meglátjuk.
- Fel kéne állni. Még két hónap a szülinapodig és egy hónap az albumomig.
- Ó, igen! Hatalmas buli lesz.
Felálltam a földről, felmentem és felöltöztem. Rövid farmernadrág és pántos felső. Meleg nap van. Kimentem Adamhez. Egész jól elszórakozott Zoknyval, vicces volt nézni ahogy a medence körül szaladgált. Fél óra múlva betoppant Becky.
- Hol jártál? - kérdeztem.
- Ó, csak...
- Csak?
- Hát, tudod van egy srác.
- Aha.
- Ne izélj már, örülj.
- Örülök. Tudod. Megvan!
- Mi? Mi van meg? - kérdezte Tommy.
- Ha elmondanám nem lenne meglepetés.
- De nekem elmondod, ugye? - könyörgött Beck.
- Neked igen. Még szép, veled megyek el majd megvenni. Csak azt nem tudom, hogy honnan szerzem meg...
- Most már egyre jobban érdekel. - mondta Tommy.
- Még vársz. Még két hónap, tudod. - mosolyogtam. - Adam, gyere!
- Mimi? Hova? Minek? - értetlenkedett. Szegényt fél álmából keltettem fel.
- Meghallgatsz úgy... harmincöt dalt.
Felmentünk, vittem magammal a laptopot és a fülest. Kicsivel több, mint négy órán át csak a lemez zenéit hallgattuk és mindről elmondta a véleményét. A végére tizenhat dal maradt és 3 bónusz dal. A legjobbakat válogattuk ki, ütős lesz. És még csak délután három óra. Holnap újra vár a stúdió, remélhetőleg Gaga nélkül. Viszont jön Adam is. Neki álltam kutatni a neten Tommy szülinapi ajándékának, mikor találtam egy profi kis gitár boltot, ráadásul itt van a városban. Összeszedtem a cuccom és mindent magam után hagytam, lerohantam a lécsőn a garázsba és elviharzottam. Alig egy óra múlva már a város másik végén voltam. Tommy nem kaphat akármilyen gitárt, neki a legjobb jár. Bementem a boltba, mindenhol csak gitárok. Mindenféle. Az eladó srác megkérdezte, hogy kinek lesz, mire mondtam, hogy: Tommy Joe Ratliffnek kell. Azonnal odavitt a legjobbakhoz. Röpke másfél óra alatt ki is választottam a megfelelőt, már csak egy kis extrával kéne feldobni.
- Arra gondoltam, valahogy jelezni kéne, hogy ez csak az övé.
- Mondjuk bele lehetne gravírozni a nevét. Az jó lesz? - kérdezte.
- Kitűnő.
- Akkor gyere, megmutatom.
A gravírozás is könnyen ment. Megbeszéltem a sráccal, hogy itt hagyhassam. Lehet, hogy túl korán szereztem be ezt a gitárt, két hónap alatt TJ simán megtalálná a lakásban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése